Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας
Τμήματα Α1, Α2
Μάθημα : Λογοτεχνία
Το τελευταίο κείμενό μας, "Τα φαντάσματα’’, δεν έχει ολοκληρωθεί. Επαναλάβετε τις εργασίες που έχουμε κάνει και όσα στοιχεία για την επεξεργασία του κειμένου έχουμε γράψει.
Να γράψετε την ερώτηση 2, σελ.31. Προσπαθήστε δηλ. να σκιαγραφήσετε το πορτραίτο του προληπτικού ανθρώπου σε μια μικρή παράγραφο.
Μια δεύτερη εργασία -για όσους δεν την έχετε ήδη κάνει-είναι η διερεύνηση για προλήψεις στις οποίες εξακολουθούν να πιστεύουν οι άνθρωποι ακόμη και στις μέρες μας και πώς αυτό ερμηνεύεται.
Διαβάστε το κείμενο που θα μελετήσουμε όταν επιστρέψουμε στο σχολείο : Τα κόκκινα λουστρίνια της Ειρήνης Μάρρα,σελ.160 και προσπαθήστε να γράψετε μια απλή νοηματική απόδοση του περιεχομένου.
Σας προτείνω – καθως πλησιάζουν οι μέρες του Πάσχα – να διαβάσετε την’’ Πασχαλινή ιστορία’’ του Π.Καλιότσου.
Αυτές ήταν οι οδηγίες για τη μελέτη των μαθημάτων μας για όσον καιρό μένουμε σπίτι.
Να έχετε υγεία,δύναμη και να προσέχετε.
Η καθηγήτριά σας Π.Προβιά
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ – Τμήμα Α3
Από το τελευταίο λογοτεχνικό κείμενο που κάναμε στην τάξη πριν κλείσει το σχολείο (Μ. Κλιάφα «Ο δρόμος για τον Παράδεισο είναι μακρύς») έχετε στα χέρια σας ικανοποιητικό αριθμό φωτοτυπιών με επεξεργασία του συγκεκριμένου κειμένου. Το υλικό αυτό συνοδεύεται από αντίστοιχες ερωτήσεις από τις οποίες μερικές έχουμε επεξεργαστεί γραπτώς. Προσπαθήστε να γράψετε 4-5 ερωτήσεις από το συγκεκριμένο μάθημα στο τετράδιό σας επιλέγοντας εσείς αυτές που σας φαίνονται πιο ενδιαφέρουσες. Συμβουλευτείτε στις απαντήσεις σας και την αντίστοιχη θεωρία που σας έχω δώσει.
Θα ήθελα να διαβάσετε ένα επιπλέον λογοτεχνικό κείμενο του βιβλίου σας «Τα κόκκινα λουστρίνια» της Ειρήνης Μάρρα, σελ. 160, το οποίο όταν με το καλό ανοίξουν τα σχολεία θα αναλύσουμε και μέσα στην τάξη. Σας αποστέλλω συνοδευτικό υλικό για την καλύτερη κατανόηση του κειμένου: «ΑΝΑΛΥΣΗ»
Επίσης σας προτείνω τις μέρες του Πάσχα να διαβάσετε την «Πασχαλινή ιστορία» του Π. Καλιότσου.
Επιπλέον συμβουλή: Πάρτε από τη βιβλιοθήκη σας ένα οποιοδήποτε λογοτεχνικό βιβλίο (αγαπημένο που το έχετε ήδη διαβάσει ή κάποιο που σας το χάρισαν και δεν τα ανοίξατε ποτέ) και συνταξιδέψετε» μαζί του. Μόνο κερδισμένοι θα βγείτε από αυτή την ανάγνωση (είτε σας άρεσε το βιβλίο είτε όχι).
Η καθηγήτριά σας Ξανθούλα Τσιάντα